Deklaracja dostępności strony księgarni internetowej Państwowego Muzeum na Majdanku
Państwowe Muzeum na Majdanku zobowiązuje się zapewnić dostępność strony swojej księgarni internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony księgarni internetowej Państwowego Muzeum na Majdanku.
Data publikacji strony księgarni internetowej: 2024-12-17
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-12-17
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- nie wszystkie treści nietekstowe posiadają teksty alternatywne,
- nieliczne błędy html,
- nieliczne błędy css,
- księgarnia internetowa wymaga dostosowania pod względem wymogów WCAG 2.1
Asystent księgarni
Wsparcia przy realizacji zamówienia udziela asystent księgarni. Kontakt: 81 710 28 36, księgarnia@majdanek.eu. Z pomocy asystenta można korzystać od wtorku do niedzieli w godzinach 9.00 -16.00.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2024-12-17
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-12-17
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Katarzyna Boraca.
E-mail: k.boraca@majdanek.eu
Telefon: 81 710 28 31
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich: https://bip.brpo.gov.pl/pl/content/kronika