1. Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia w naszej Księgarni internetowej możesz składać przez całą dobę, przez cały rok. Pamiętaj jednak, że zamówienia złożone po godzinie 16.00 lub w dni ustawowo wolne od pracy będą realizowane od następnego dnia roboczego.
Jak zamówić krok po kroku:
- Wybierz produkty – znajdź interesujące Cię towary, określ ich ilość i kliknij „Do koszyka”.
- Wybierz sposób dostawy – zdecyduj, jak chcesz otrzymać zamówienie i podaj adres dostawy.
- Wybierz formę płatności – wskaż sposób, w jaki chcesz opłacić swoje zakupy.
- Wprowadź dane – wybierz „Konsument” lub „Firma” i wpisz dane potrzebne do realizacji zamówienia.
- Zaznacz zgody – zaakceptuj wymagane zgody (np. Regulamin sklepu).
- Określ sposób dostarczenia faktury – zdecyduj, czy chcesz ją otrzymać w formie papierowej czy elektronicznej.
- Potwierdź zamówienie – kliknij „Zamawiam i płacę”.
- Potwierdź linkiem w e-mailu – sprawdź swoją skrzynkę mailową i kliknij w link potwierdzający zamówienie.
2. Co się składa na łączny koszt zamówienia?
Na łączny koszt zamówienia składa się wartość wybranych publikacji oraz koszty wysyłki zgodnie z wybraną opcją.
3. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
W trakcie składania zamówienia należy dokonać wyboru opcji płatności: płatność elektroniczna w systemie Przelewy 24, płatność kartowa, przelew tradycyjny. Operatorem kart płatniczych jest PayPro S.A.
4. W jaki sposób zostanie dostarczone moje zamówienie?
Zamówienia dostarcza:
InPost (Paczkomaty24)
Poczta Polska (przesyłki polecone lub paczki, polecone lub ekonomiczne)
Zamówienie można również odebrać osobiście w siedzibie Muzeum.
5. Jak szybko otrzymam zakupione publikacje?
Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Do tego okresu należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki w zależności od wybranej opcji.
6. Jaki rabat mogę otrzymać?
Każde jednorazowe zamówienie powyżej 300 zł brutto – rabat -10%
Zapraszamy do działu PROMOCJE. Wiele książek można tu kupić nawet o 50% taniej.
7. Rozmyśliłem/am się co do dokonanego zakupu. Czy mogę zwrócić otrzymane publikacje?
Informujemy o możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży zakupionych publikacji pod warunkiem przesłania ich do siedziby Muzeum w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wraz z dowodem zakupu i pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży (ksiegarnia.majdanek.eu). Publikacje w stanie nieuszkodzonym i nieposiadające śladów użytkowania należy przesłać na własny koszt. Zwrócimy koszt zakupu publikacji powiększony o koszt pierwotnej wysyłki do klienta.
8. Zakupione publikacje posiadają wady fabryczne. Czy mogę je wymienić?
Istnieje możliwość reklamacji zakupionych książek. Do reklamacji należy dołączyć reklamowane publikacje oraz dowód zakupu i przesłać je na adres Muzeum. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od jej otrzymania. Reklamacja powinna zawierać opis niezgodności Towaru z Umową sprzedaży i wady fizycznej oraz określać oczekiwany sposób jej usunięcia. Koszty związane z przesyłką reklamowanych publikacji pokrywane są przez Muzeum. Ich zwrot dokonywany jest w terminie do 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. W wypadku uznania reklamacji za zasadną publikacje wymieniane są na inne wolne od wad. W razie braku możliwości wymiany z powodu wyczerpania nakładu, zwracamy Klientowi wartość złożonego zamówienia.
9. Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Możesz anulować złożone zamówienie bez podania przyczyny, przesyłając odpowiednią informację na adres e-mail kiosk@majdanek.eu. Anulowanie zamówienia nie jest możliwe po wysłaniu publikacji do klienta.
10. Gdzie mogę kupić wydawnictwa PMM stacjonarnie?
Publikacje wydawane przez Państwowe Muzeum na Majdanku można kupić w muzealnym Centrum Obsługi Zwiedzających w Lublinie przy ul. Drodze Męczenników Majdanka 67, a także w siedzibach jego oddziałów: w Bełżcu przy ul. Ofiar Obozu 4, a także w Sobiborze, Żłobek 101.
11. Czy dostępne są publikacje w formie elektronicznej?
Tak. Można je znaleźć w zakładce EBOOKI